piątek, 29 marca 2013

Prolog

Czy może łączyć coś dwoje ludzi, którzy wiedza o sobie wszystko, a tak na prawdę się nie znają?
Czy z internetowej przyjaźni może wyniknąć coś więcej?
Ona ma faceta, którego jednak nie kocha. Ich miłość wygasła dawno temu.
On zaś jest sławny, ludzie znają go tylko z tego co powiedzą media.
A ona? Ona zna jego wnętrze. Wie o jego słabościach, rozterkach, problemach.
Pomagają sobie nawzajem.
Nie znają swoich prawdziwych imion, nie widzieli swoich twarzy.
Jednak nie przeszkadza im to. Są zafascynowani swoimi wnętrzami nie wyglądem.

Violet (Shempi) jest osiemnastoletnią dziewczyną, która dużo przeszła. Rozwód rodziców, który bardzo ją zmienił. Wypadek najlepszej przyjaciółki, który był po części jej winą. Chłopak, który ją zdradza, ale ona udaje, że tego nie widzi, bo wmawia sobie, że go kocha. Ale czy na prawdę go kocha?
Tylko znany jej pod pseudonimem SwagPurpleMonster chłopak, którego poznała na czacie zna jej wszystkie przemyślenia na ten temat. Czuje, że tylko on stara się ją zrozumieć.

Justin (SwagPurpleMonster) jest dziewiętnastoletnim chłopakiem, którego zna cały świat. W życiu przeszedł dużo i nie poddał się. Osiągnął więcej niż mógł sobie wymarzyć. Jednak czy jest szczęśliwy? Ma pieniądze, sławę, rodzinę. Niestety ludzie traktują go jak gwiazdę, a nie jak zwykłego chłopaka. Chciałby się na moment oderwać od tego wszystkiego. Być znów normalnym chłopakiem, na którego widok nie piszczą miliony dziewczyn. Kocha swoich fanów i kocha to co robi, ale ma dopiero 19 lat. Chciałby móc wyjść pojeździć na desce z przyjacielem czy wyjść do kina bez żadnego zamieszania.
Shempi, dziewczyna poznana na czacie zna go nie od strony mediów, tylko z serca, boi się jednak, że gdy dowie się, że pod skromnym SwagPurpleMonster kryje się sławny Justin Bieber przestanie mieć do niego pełne zaufanie. 



15.03.2013 r Shempi:
Cześć Swaggy. Nie pisaliśmy aż od dwóch dni! To dziwne! <3

15.03.2013 r. SwagPurpleMonster:
Nie było mnie w domu. Tęskniłem. <3

15.03.2013 r Shempi:
No, ja w sumie też. Chciałam żebyś mi pomógł, ale w sumie jest już okej.

15.03.2013 r. SwagPurpleMonster:
A w czym takim?

15.03.2013 r Shempi:
Pokłóciłam się z Richem, ale już jest okej..

......


16.03.2013 r. SwagPurpleMonster:
Czy oni kurwa nie zrozumieją nigdy, że czasami mam taki dzień, że chcę pobyć sam?

16.03.2013 r Shempi:
To Twoi przyjaciele, martwią się o Ciebie. Ty pewnie robiłbyś to samo.

16.03.2013 r. SwagPurpleMonster:
No tak, ale jeden dzień. Jeden cholerny dzień.

16.03.2013 r Shempi:
Zamknij się w pokoju i nie wychodź, haha.

16.03.2013 r. SwagPurpleMonster:
A wiesz, że to nie głupie? Zostaniesz ze mną?

16.03.2013 r Shempi:
Haha, okej, też się zabarykaduję w pokoju.

16.03.2013 r. SwagPurpleMonster:
Wiesz co sobie myślę?

16.03.2013 r Shempi:
Że jesteś seksowny? Tak, wiem. Mówiłeś to ze sto razy.

16.03.2013 r. SwagPurpleMonster:
Haha, no to oczywiście też, ale nie o to mi chodzi.

16.03.2013 r Shempi:
To o co? ;>

16.03.2013 r. SwagPurpleMonster:
Spotkamy się kiedyś?

16.03.2013 r Shempi:
Kiedyś na pewno.


_____________________________________
No to mamy i prolog.
Trochę inny niż zwykle..
Mam nadzieję, że się spodoba.
W poniedziałek lub wtorek dodam pierwszy rozdział ;)

9 komentarzy:

  1. Nieźle piszesz.:3
    Kiedy 1 Rozdział.?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. pisze pod rozdziałem ;) poniedziałek lub wtorek.. może wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarąbisty!:) Pisz następny roz!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygująco. Jeśli możesz - informuj mnie na twitterze - @dajtymbarka : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy. Jeslibys mogla mnie informowac na tt @justysia20003 bylabym bardzo wdzieczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No zaczyna się ciekawie :) Zobaczymy jak to potoczy się dalej:)
    Z niecierpliwością czekam na rozdział 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się ciekawie napewno bede czytać

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się całkiem nieźle, czekam na NN :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, coś nowego! Sama pisałam coś podobnego, ale myślę, że u Ciebie pewnie będzie to wyglądało ciekawiej :D Przepraszam, że nie komentuję Twojego drugiego bloga, ale brak czasu... z rozdziałami jestem oczywiście na bieżąco :) Czekam na coś! <3

    OdpowiedzUsuń